Justificació de la UD:
És objectiu prioritari és, integrar els coneixements de llengua amb els de la resta de matèries amb les quals l´alumne té contacte, ja que serà un valuós instrument de comprensió i actualització del món que
l´envolta.
Aquesta unitat servirà a l´alumnat de primària per a expressar-se oralment i per escrit, per a saber interpretar textos, comprendre enunciats, normes gramàticals, ortogràfiques... cosa que serà de gran utilitat tant per al present com per al futur.
Vivim en societat i la llengua del nostre poble és l´instrument que ens defineix com un conjunt social. Només si parlem i escrivim en valencià assegurarem el futur de l´idioma.
És objectiu prioritari és, integrar els coneixements de llengua amb els de la resta de matèries amb les quals l´alumne té contacte, ja que serà un valuós instrument de comprensió i actualització del món que
l´envolta.
Aquesta unitat servirà a l´alumnat de primària per a expressar-se oralment i per escrit, per a saber interpretar textos, comprendre enunciats, normes gramàticals, ortogràfiques... cosa que serà de gran utilitat tant per al present com per al futur.
Vivim en societat i la llengua del nostre poble és l´instrument que ens defineix com un conjunt social. Només si parlem i escrivim en valencià assegurarem el futur de l´idioma.
Metodologia:
Partirem dels principis del constructivisme(Piaget,Vigotsky), i tindrem com a principal objectiu metodològic: el desenvolupament de la comprensió i la producció de textos amb els diferents tipus de paraules.
-
1 UD: Els tipus de paraules.
-
Material didàctic online.
-
Material audiovisual disponible en YouTube.
- Interacció professorat-alumnat a través de les xarxes socials.
1 UD: Els tipus de paraules.
Material didàctic online.
Material audiovisual disponible en YouTube.
Sistema d'avaluació:
El model d’avaluació a seguir és l’avaluació contínua, en el qual l’alumne pot anar superantse de manera progressiva.
Les proves orals i escrites estaran basades en la realització d'una sèrie d'activitats que constitueixen els procediments de major utilitat: en el sentit que serveixen per avaluar la progressió de l'alumnat en l'adquisició de principis i conceptes.
-
Avaluació contínua integrada per: observació directa i treball amb totes les activitats de la UD, (70% de la qualificació final).
-
Examen (30% de la qualificació final) sobre la funcionalitat i utilització dels conceptes utilizats.
Per finalitzar, contarem amb una proposta de rúbrica, la qual ens ajudarà a fer una valoració completa del procés d'ensenyança i aprenentatge.
Avaluació contínua integrada per: observació directa i treball amb totes les activitats de la UD, (70% de la qualificació final).
Examen (30% de la qualificació final) sobre la funcionalitat i utilització dels conceptes utilizats.
0 comentarios:
Publicar un comentario